jemput singgah & like

Rabu, 15 April 2015

PILIHAN TERBAIK UNTUK KURUS DI ANTARA ESP DAN CINCH SHAKE

Ramai yang bertanya dengan saya, apakah perbezaan ESP dan Cinch Shake Shaklee. Maklum semestinya sudah tahu, Cinch Shake lebih sinonim dengan supplement untuk kurus dari Shaklee. Dan ESP juga telah berjaya membuktikan bahawa ESP juga dapat membantu seseorang itu untuk mendapatkan berat ideal atau dalam erti kata lain kurus! Both are same function.. Bekalkan protein dan bantu untuk kurus.. Tetapi...... apakah perbezaan antara dua supplement protein ini?

Kedua-duanya tinggi kandungan protein. Cuma Cinch Shake mempunyai kandungan leucine dan fiber yang tinggi. Leucine adalah nutrisi yang diperlukan untuk mengisi bahagian-bahagian badan yang telah dibakar lemaknya dengan membina otot. Oleh itu, badan tidaklah menggeleber selepas lemak dibakar.

Namun begitu, bergantung juga kepada masalah dan background anda. Jika anda seorang ibu yang sedang menyusu, ESP adalah yang paling bersesuaian dengan anda. Selain dari itu, anda boleh ambil Cinch Shake sebagai supplement protein anda.

Kedua-duanya juga memberi kesan yang sama. Antara cepat dan lambat, tahap kesabaran anda, disiplin, dan pengambilan kalori anda setiap hari. Perlu diingatkan bahawa pengambilan supplement semata-mata TIDAK akan membantu. Anda juga perlu memastikan pengambilan kalori seharian anda di dalam kawalan dan anda juga melakukan aktiviti untuk meningkatkan kadar metabolisme. 



Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:



♥ sms/whatsApp: 0199426177
COD:PULAU PERHENTIAN,BESUT TERENGGANU

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM79.50 dan RM90.10 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti

Tiada ulasan:

Catat Ulasan