jemput singgah & like

Isnin, 1 Disember 2014

ANGIN AHMAR

Turunkan Kolestrol Secara Semulajadi dengan Phytocol-st Shaklee

Tahun 2014 Shaklee akan memperkenalkan produk terbaru iaitu PHOTOCOL-ST yang mampu merawat kolestrol semulajadi. Ia sangat lah sesuai dengan habit rakyat malaysia yang suka makanan, Malaysia kan syurga makanan :) Yang penting , yang kurus tak terkecuali.Produk terbaru ini mampu turunkan kadar kolestrol dan sangat-sangat sesuai untuk mereka yang kaki makan, susah nak kawal nafsu makan serta yang suka makanan lemak2 ni. So bagi anda yang tergolong dalam golongan ini pengambilan produk terbaru ini sangat bagus untuk anda.

Tahukah anda?

Tahap kolesterol yang tinggi dalam darah adalah penyumbang besar kepada SAKIT JANTUNG dan ANGIN AHMAR . Ia  disebabkan diet, keturunan atau kedua-duanya sekali, di samping gaya hidup yang tidak aktif.
PHYTOCOL-ST ini berfungsi menurunkan kolestrol secara semulajadi. Kolestrol yang tinggi amat bahaya ya. Mungkin dalam masa terdekat anda tak merasa adanya kandungan kolestrol di dalam badan.. tetapi untuk jangka masa panjang kolestrol yang tinggi boleh bawa maut.
Produk ini menjadi pilihan pada mereka yang mengidapi paras kolestrol yang tinggi & susah untuk diturunkan .Ini adalah peluang terbaik untuk menjaga kesihatan :)

Ingin melihat TESTIMONI PHYTOCOL-ST SHAKLEE ?
KLIK LINK TESTIMONI

Untuk sesi konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya untuk maklumat lanjut:

WAKIL JUALAN SELURUH MALAYSIA

HUBUNGI KAMI UNTUK ORDER SHAKLEE
Perlu Khidmat Rundingan?
Hubungi saya :
FB Page : Asmaa Mohamad Salleh
Shaklee Independent Distributor 

SMS/Whatsapp: 019-9426177
SERVICE 24 HOURS, 7 HARI SEMINGGU

Tiada ulasan:

Catat Ulasan