jemput singgah & like

Khamis, 4 Disember 2014

TESTIMONI VITAMIN E PENYEBAB LUBANG JERAWAT

VITAMIN E PENYEBAB LUBANG JERAWAT

Jerawat bukan saja menghodohkan kulit muka malah lubang-lubang bekas jerawat mencacatkan penampilan. Apatah lagi ianya sukar disembuhkan dan biasanya ia kekal di wajah. Tapi dengan penggunaan Vita-E Complex, kulit wajah pengguna di bawah mula menunjukkan perubahan positif. Ikuti testimoni darinya.

Vitamin E Lubang jerawat hilang “Assalam…saya ingin berkongsi sedikit pengalaman. Hampir sebulan saya mengamalkan pengambilan VITAMIN E COMPLEX, lubang parut jerawat di muka saya semakin kurang. Saya fikir jika menambah vitamin c, vitamin b kompleks, esp….tentu kesannya akan lebih menggembirakan. Tq Shaklee.”





WAKIL JUALAN SELURUH MALAYSIA

HUBUNGI KAMI UNTUK ORDER SHAKLEE
Perlu Khidmat Rundingan?
Hubungi saya :
FB Page : Asmaa Mohamad Salleh
Shaklee Independent Distributor 

SMS/Whatsapp: 019-9426177
SERVICE 24 HOURS, 7 HARI SEMINGGU

Tiada ulasan:

Catat Ulasan